Střední škola

Platba a doprava


Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy Zobrazit větší

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

Jaroslava Kynclová, Eva Karásková

učebnice marketingu a managementu

Více informací

Nakladatelství Fortuna

Produkt je skladem

sleva 10%

původní cena 159 Kč s DPH

143 Kč s DPH

Informace

ISBN 978-80-7373-061-1
EAN 9788073730611
Stránky 152
Formát A5
Vydání 1. vydání
Obch. č. 1402

Popis

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera.

Související produkty